Google

Thursday, May 25, 2006

Muis

Al ruim een week geleden had ik een sms-je van Hania ontvangen omdat ze een aantal muizen had gespot in mijn huis in Eindhoven.

Ze had al muizenvergif gekocht en dit was tot de laatste korrel al opgegeten en nog steeds had ze een aantal ontmoetingen gehad. Het resultaat van dit alles was dat ik dus op zondag een aantal muizenvalletjes heb gezet. Op maandag een aantal begrafenissen in mijn achtertuin heb uitgevoerd en op dinsdagnacht mijn keuken gedeeltelijk heb gedemonteerd om de plek van binnenkomst te ontdekken en tegelijkertijd af te sluiten.

De drie dagen Nederland kunnen hierdoor niet gekwalificeerd worden als de drie meest relaxte dagen Eindhoven die ik ooit gehad heb, aangezien deze muisterminatie projecten ook nog eens werden vergezeld door het reguliere werk.

No comments: