Google

Saturday, May 06, 2006

Heimwee

Na drie weken rondtoeren in Azië, is het toch tijd om weer terug te keren naar Europa. Ondanks dat het hier een constante 35 graden is en de omgeving er mooi en tropisch uitziet, verlang ik toch terug naar de dorpse saaiheid van Sárbogárd, mijn bed, waar ik inmiddels al twee keer doorheen gezakt ben, de gezellige avonden in de nabijheid van Szilvi en de Europese omgeving.

Vandaag heb ik mijn eerste echte dag vrijaf in deze drie weken en ik was dan ook van plan om eerst even relaxed aan het zwembad te gaan liggen totdat het tijd was voor de check out. Om daarna als een echte tourist de stad te gaan verkennen en nog een keer heerlijk te gaan eten. Echter na mijn ochtendmeeting vanochtend keek ik even naar buiten en zag ik dat de regen met bakken uit de hemel stroomt. Dus in plaats van een boekje lezen al bakkend aan het zwembad is het plan nu gewijzigd in een boekje lezen in bad onder het kunstmatige licht van een Philips peertje.

Singapore tot ziens! Sárbogárd her we come!

No comments: