Google

Saturday, May 20, 2006

Vergadertechnieken

Op vrijdag besloot ik een experiment te ondernemen, door de commercieel team meeting niet op het bedrijf te organiseren, maar in het Belgisch café in Székesfehérvár. Aangezien mijn twee collega’s net terugkwamen van een zakenreis in Frankrijk en ik zondag naar Nederland vertrek, hadden we een overleg nodig en om hun nu voor een overleg van een uur speciaal naar Sárbogárd te laten komen, was ook een beetje over de edge.

Het resultaat was dat ik om half vier in mijn auto richting de kroeg tufte, alwaar er al een heerlijke Chimay op me stond te wachten toen ik arriveerde. Het begin van de meeting, was behoorlijk serieus en alle benodigde zaken werden op mekaar afgestemd, maar naarmate de avond vorderde en daarmee ook de hoeveelheid kwakjes, leffe blondes en chimaytjes, werd de sfeer steeds losser.

Na de eerste trappist had ik al besloten om met de bus naar huis te gaan en op zaterdag de auto op te halen. Miklos hing om het half uur met zijn verloofde aan de lijn om haar te vertellen dat hij weer een bus naar huis gemist had en maakte zich hiermee onsterfelijk populair. Met enige moeite wist ik de laatste bus naar Sárbogárd nog te halen en ondanks de vermoeidheid wist ik toch op tijd wakker te worden om mijn bushalte niet te missen.

Vanochtend liep om zeven uur de wekker af, aangezien ik voor negen uur mijn auto op moest halen, om het risico van een bekeuring niet te lopen. Dit deed mij direct herinneren aan de vele zaterdag ochtenden lopen naar het Wilhelmina plein om mijn auto op te halen.

Al met al was het een geslaagd experiment dat zeker voor herhaling vatbaar is

5 comments:

Kiki said...

Klinkt erg gezellig! Neefje, begreep ik nou dat jij binnenkort weer in het land bent? Begin juni? Dan moeten we even meeten!
x je nichtje

Anonymous said...

Ik begrijp uit dit bericht dat de "geheel onthouder" periode over is en we voortaan weer ieder bericht nieuwe avonturen van "Mories, De Spons, Deuss" kunnen verwachten?

Proost, Sjerrie

10SC-Star said...

Als ik dde details met Szilvi heb doorgesproken, dan spreken we wat af Kiek.

En Sjerrie, je observatievermogen is wederom ongeëvenaard. Het alcoholvrij experiment is hierbij definitief afgelopen. Het was leuk, maar voor alles komt er ooit een einde

Anonymous said...

ZOEPNAAS :)

Kiki said...

Haha, scherpe analyses!
Is goed Mories, ik hoor wel van je. Zou leuk zijn als ik je zaterdag 3 juni ofzo zou kunnen zien, ik vlieg nl 6 juni naar Bangkok voor 15 dagen...
Denk zon, stad, jungle, strand, duiken....