Google

Tuesday, May 30, 2006

Liftster

Toen ik op zaterdag had besloten om te gaan overnachten in Dunafoldvar, moest ik even op en neer rijden naar Sarbogard om mijn matras op te halen om in ieder geval enigszins relaxed te kunnen slapen.

Op weg naar Sarbogard stond er een lifter langs de weg en omdat er regen in de lucht hing en omdat ik een zachtaardig karakter heb, besloot ik te stoppen. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat een jonge vrouw was. Toen ik haar binnenliet glimlachte ze vriendelijk en toen ik haar in het Hongaars vroeg waar ze naar toe moest, zei ze Cece. Dit lag op de route. Tijdens de rit zat ze steeds een beetje schalks naar me te kijken met een vreemde glimlach op haar gezicht. Op een gegeven moment wees ze naar mijn ringvinger, die geen ring heeft met de vraag nincs familie? Oftewel of ik geen vrouw had. Toen ik hierop bevestigend beantwoorde, kwam de stortvloed van woorden op gang, maar omdat het een stortvloed was, ging het me te snel en verstond ik er niets van. Alleen het woordje sex dacht ik op te vangen, maar dit kon ook met mijn mannelijke hersens te maken hebben.

Echter ik had het goed gehoord. Ze vroeg of ik sex met haar wilde hebben. Toen ik hier ontkennend op antwoorde, vroeg ze me waarom niet. Of ik haar niet aantrekkelijk vond. Op dat moment dacht ik, dat heb ik weer, zit ik met een wildvreemde vrouw in de auto, moet ik me nog verantwoorden om mijn antwoorden. Wat bleek ze had geld nodig en wilde graag betaalde sex met me hebben. Na haar vele malen vriendelijk af te wijzen, had ze er uiteindelijk genoeg van en bleef ze verder stil, totdat ik haar in Cece af zette.

Al met al weer een interessante ervaring

2 comments:

Anonymous said...

En vervolgens weer tegen een paaltje gereden? groetjes van Edison :-)))

Anonymous said...

Groot gelijk, Deuss!

Zij had jou moeten betalen :)