Google

Tuesday, May 02, 2006

Douchen

Nadat ik het eerste bezoek in het Orchard hotel in een andere vleugel zat dan de eerste keer, zit ik nu weer in dezelfde vleugel. Dit betekent dat ik een geweldige kamer heb, waarbij er een raam in de badkamer zit. Hierdoor kan je al liggend in bad kijken naar de 42" LCD TV die op je kamer staat.

Vandaag had mijn Slowaakse concurrent, waarmee ik al de hele tijd optrek zijn vliegtuig naar huis. Aangezien het vliegtuit s'avonds ging en de kamer s'ochtends al verlaten moest worden, had ik aangeboden om gebruik te maken van mijn kamer voor zijn koffers. Na het werk kwamen we naar mijn kamer en vroeg hij of hij gebruik kon maken van mijn douche. Gentleman die ik ben, vond ik dit natuurlijk goed.

Toen hij bezig was in de badkamer, zag ik vanuit mijn ooghoeken dat deze man zich aan het uitkleden was, geen rekening houdend met het raampje. Aangezien het een man was, besloot ik even op het raampje te kloppen om hem erop te wijzen dat hij voor exhibitionist aan het spelen was. Het gordijntje werd onmiddelijk dicht getrokken

2 comments:

Anonymous said...

Balen, hé! Dat het geen mooie Slowaakse vrouwelijke concurrent was! Had je haar er dan overigens ook op attent gemaakt dat ze exhibitionistisch bezig was?!

10SC-Star said...

Wat denk je? Ik denk het niet