Google

Monday, May 22, 2006

Leeg!

Gisterenavond arriveerde ik na een helse rit van Keulen naar Eindhoven met de nodige files, in mijn huisje, alwaar ik wederom een warm ontvangst mocht ervaren.

Vanachtond stond een hectische dag voor de boeg, na een dauwtrappers ochtend, waar ik op mijn werk was op een tijd dat normaal de haan pas wakker wordt. Door enkele telefoontjes al het werk dat opgestart moest worden opgestart, met als resultaat dat telefoon 1 om half elf, toen ik mijn financien voor de aankoop van mijn huis bij de postbank was aan het regelen al leeg. Ik had in mijn huurauto natuurlijk geen oplader en toen ik onderweg naar Brugge al een uur aan een stuk had gebeld, zag ik dat het aantal streepjes op telefoon 2 ook al geminimaliseerd was. Toen ik alle verplichte telefoontjes dan ook had afgehandeld, besloot ik de telefoon uit te zetten en periodiek aan te zetten om de voicemails af te luisteren om zo de belangrijke berichten eruit te filteren.

Na de meeting in Brugge, op weg naar huis, waar ik een aantal telefoontjes moest plegen en ik continu de biepjes hoorde van batterij bijna leeg, doordat ik hier zo op gefixeerd was, merkte ik niet dat de tank van de auto dezelfde status bereikt had. En toen ik hem voelde shaken door benzinegebrek had ik dan ook het geluk dat ik vlakbij een benzinestation was. Toen de tank weer vol was gaf de telefoon het definitief op.

No comments: