Google

Tuesday, May 09, 2006

Geheelonthouder

Vanwege de vele subtiele en minder subtiele commentaren over het aantal verwijzingen naar het nuttigen van verscheidene alcoholische consumpties op deze blog, heb ik vorige week besloten om tot tijdelijke geheelonthouding over te gaan. Althans op het gebied van melding maken van alcoholgebruik.

En bij deze kan ik trots melden dat ik zonder enige ontwenningsverschijnselen al een ruime week geen melding meer heb gemaakt van enige alcoholische consumptie what so ever!

Kijken hoe lang ik deze AA activiteit kan volhouden. Kan ik voldoende leuke dingen meemaken, waarbij er geen alcoholische katalysator nodig is, om deze blog interessant te houden?

2 comments:

Anonymous said...

Dus je hebt nu al 1 week niet meer over alcohol geschreven??? Knap hoor!!! Kun je wel een wekelijks post sturen wat en hoeveel je gedronken hebt?

Ik ruik trouwens nog steeds wel de alcohol dampen van de voorgaande maanden nog....

groetjes, Mark

Anonymous said...

Wel een beetje zwak dat je je zo laat intimideren door een stel vrouwen.
Nu hebben ze je al zo ver dat je er niets meer over mag schrijven, voor je het weet mag je ook niet meer drinken en stap 3 is dan dat je er niet eens meer over mag denken.
Ga in de tegenaanval Mories, voordat het te laat is en je blogs gaan over de overheerlijke kopjes kruidenthee light die je bij je voortreffelijke vegetarische maaltijd genuttigd hebt.