Google

Monday, July 24, 2006

Vrijgezel

Op vrijdag was het dan zover, we moesten eindelijk eens het gesprek gaan voeren hoe verder te gaan. al maanden balanceerden we onze relatie tussen een soort goede vriendschap en een daadwerkelijke relatie. Over een ding zijn we het eens, er is voldoende liefde aanwezig, maar zijn de andere randvoorwaarden ook van dien aard dat dit in de toekomst gaat uitwerken?

Na onze afgelopen ervaringen op een rij te hebben gezet en nadat we onze plannen en ambities voor de toekomst hebben gedeeld, komen we er uiteindelijk toch achter dat voor lange termijn deze relatie op secundaire zaken zal stranden.

Het was niet het leukste gesprek ooit, maar nadat we alle zaken hadden uitgesproken heerste er toch een ontspannen en opgeluchte sfeer en hebben we nog een hele gezellige avond gehad samen.

Het was leuk voor zolang het duurde en we blijven samen leuke dingen doen, maar een gezamelijke toekomst hebben we vaarwel gezwaaid. Dus weten jullie nog een leuke vrijgezelle dame, woonachtig in Oost Europa, of willend hier naar af te reizen? Alle suggesties zijn welkom.

Uit nostalgie nog een foto bijgesloten,

7 comments:

Anonymous said...

Nou Mories,

ik denk dat ik begin september ook maar eens richting Hongarije moet reizen. Dan kunnen Roger en ik helpen bij je zoektocht, terwijl we af en toe een biertje drinken! :-)

Kiki said...

Jeetje, neefje toch! Het zit ook niet mee hè! Of zijn jouw toekomstplannen qua carriere te ambitieus voor Hongarije? X!

10SC-Star said...

Nou Roy,

Ik denk dat dat een goed idee is. Misschien heb ik wel behoefte aan een fris oog.

Kiki, daar zitten wel links in ja, je slaat de spijker wel redelijk op zijn kop.

Anonymous said...

Hee Deusske,

Balen zeg! Maar je hebt, jou kennende, vast het juiste besluit genomen en ik sluit me dan ook bij Royke P. aan: over iets meer dan een maandje maar eens kleine Hongaarse kroegen- annex vrouw-voor-Mories-tocht houden!

Anonymous said...

Altijd al gedacht dat Deuss nog wel eens met een Pinda zou eindigen. Nou die weg is nu weer open en met al jouw bezoeken aan Azie geef ik dit weer een goede kans. Wanneer ga je weer?

10SC-Star said...

He Sje, Dat heerlijk hongaarse maal gekookt door Szilvi komt in ieder geval niet in gevaar hoor.

Sjerrie, ik ben voorlopig even niet meer van plan naar Azië te gaan. Waarschijnlijk Oktober weer. Dus als het offensief van Roy en Roger niet slaagt, kunnen we voor de Pinda optie gaan.

Anonymous said...

Sinds wanneer heb jij er ook iets over te zeggen wanneer je naar Azie gaat? Dat maakt je klant, de grote gloelampen fabriek wel uit!
See you soon :-)