Google

Saturday, July 01, 2006

Duitsland

Na succesvol verlopen onderhandelen dacht ik dat het op vrijdag avond tijd werd voor een stukje expressieve ontspanning. Rond een uur of zeven was ik in het hotel en vandaar nam ik de metro naar boat quai, waar het barst van de gezellige restaurants met zeevoedsel. Hier heb ik inmiddels een stamrestaurant, waar ik naar binnen wordt gepraat door een zeer charmante klanten naar binnen praatster, waarvan ik de glimlach gewoonweg niet van kan weerstaan.

Ditmaal herkende ze me al vanaf ettelijke tientallen meters afstand. Na een overheerlijke Chili crab, vergezeld met wat tijgertjes, inspecteerde ik mijn witte blouse, die zich had getransformeerd in een wit, met rode stippen blouse. Blijkbaar ben ik het crab eten nog niet helemaal machtig.

Hierna na een vlaamse kroeg om hier naar Duitsland - Argentinie te gaan kijken. Hier was ik geschokt vanwege het feit dat de meerderheid van de gasten voor Duitsland was, ook de twee vrouwen naast me waren heel enthousiast voor de ploeg van Klinsmann aan het supporteren. Zoals iedereen weet werd het een tamelijk boeiende wedstrijd met een verkeerde uitslag.

Het was inmiddels half twee en ik wilde de taxi naar het hotel nemen, maar meerdere mensen hadden dit idee, dus ik besloot nog wat tijgers weg te werken, terwijl de rijen voor de taxi's korter werden.

Om drie uur was ik weer op Orchard road, waar ook het hotel ligt. Hier ging ik naar de Orchard tower om de tweede wedstrijd van de nacht te bekijken. Sommigen van de lezers kennen de Orchard tower en het duurde dan ook minder dan 10 seconden alvorens ik aanspraak had. Ik besloot ze niet weg te jagen en gewoon samen naar het voetbal te kijken.

Toen de Italianen de derde goal scoorden was het inmiddels bedtijd en ik besloot dan ook hier aan toe te geven.

Al met al een geslaagde avond om op een goede en ontspannende manier een hectische week af te sluiten

No comments: