Google

Monday, July 03, 2006

Back Home

Rond een uur of zes op zondagochtend landde het vliegtuig in Wenen en drie uurtjes later arriveerde ik in mijn huisje, waar het ontbijt en de koffie al klaar stonden. Na een dag die in het teken stond van het installeren van de schotel (wat niet nog helemaal slaagde), waarmee ik eindelijk Talpa zou kunnen ontvangen en het aanschaffen van een wasmachine, gingen we op weg naar de maaltijd bij Szilvi waarvoor we waren uitgenodigd.

Nadat Willy en Beppie de nodige cadeau's aan Szilvi en Ricsi hadden overhandigd, werden we aan tafel geroepen. Hier stond een uitstekend diner op ons te wachten. Na subtiele kritieken mijnerzijds, was ook de win deze keer van een zeer acceptabele kwaliteit. Het vier gangen diner bestind uit een voorgerecht van fruitsoep dat ik had besteld (omdat ik de verwachting had dat we het diner in een tropisch klimaat zouden hebben), gevolgd door Porkolt met zelfgemaakte noedeldingen, vervolgens aardappels, met zoete zuurkool en eend, en afgesloten door een zelfgebakken cake.

Szilvi had duidelijk haar best gedaan en de avond slaagde behoorlijk, maar rond een uur of half tien begon de jetlag er behoorlijk in te hakken en moest ik ook even denken aan het feit dat ik ron dvier uur de wekker weer zou horen aflopen voor mijn tipje naar Kopenhagen

No comments: