Google

Thursday, July 27, 2006

Hongaarse datingsite

Als officiele vrijgezel, heb ik me weer eens ingeschreven in een datingsite. Ondanks de dramatische ervaringen met het paarse gevaar vele jaren geleden heb ik de "naughty shoes" weer aangetrokken.

Ditmaal heb ik een Hongaarse datingsite gevonden, waar ik in het engels mijn profiel heb ingevuld. Na een aantal dagen heb ik al redelijk wat reacties mogen krijgen. En dit is een behoorlijk andere ervaring dan bij een Nederlandse datingsite. De reacties variëren van serieus geïnteresseerde dames, die me een berichtje in het engels of duits sturen, maar er zijn ook een aantal goudzoekers in mijn inbox gesignaleerd, die een heel verhaal in het hongaars sturen, voorzien van enkele niets aan de verbeelding overlatende foto's.

In de trend van kijk, dit is mijn lichaam, interessant of niet?

Eens kijken op welke variant ik ga reageren.

Op verzoek een update,

Een voorbeeldplaatje van een goudzoeker en van een serieus geïnteresseerde kandidaat. Wie is wie? Ik heb er maar een toegevoegd die zelf de zwarte blokjes had geïntroduceerd.

7 comments:

Anonymous said...

Nou, volgens mij heb je inmiddels geleerd hoe je foto's op je blog moet posten. Zoals in een eerdere reactie aangegeven, wil ik je wel helpen bij je zoektocht. Dus zet die foto's maar op je blog of maak er een aparte blog van (misschien naast Mories' House ook nog Mories' Women?) en ik zal mijn best doen om jou te assisteren! :-)

10SC-Star said...

Roy, sommige van deze foto's zijn 18 jaar rated en aangezien ik ook jonge lezers op deze blog heb, kan ik dat niet maken. Misschien dat het met wat zwarte balkjes eroverheen wel zou kunnen.

Kiki said...

Hahaha, al jouw bezoekers zijn toch 18+?? Zet op die site, die foto's!!!!

Anonymous said...

Na je update weet ik helemaal zeker dat ik je wil helpen! Kom maar op met die nieuwe blog! :-)

Anonymous said...

Oh en trouwens nog even een tip: nooit meteen op het uiterlijk oordelen en vooroordelen gaan vormen! Ik zou zeker met allebei een afspraak maken om ze wat beter te leren kennen, hehehe...

Bjorno911 said...
This comment has been removed by the author.
Henry said...

Hoi Roy, deze vrijgezelle man is erg benieuwd naar je ervaringen. Ik ben nl van plan in Hongarije te gaan wonen en ben aan het zoeken naar een goede Hongaarse datingsite.