Google

Friday, July 28, 2006

Hond

Nou woon ik in een vrijstaand huis, met muren van ongeveer een halve meter dik. Dit heeft als voordeel dat ik muziek kan draaien zo hard als ik wil, want zolang ik niet alle ramen open heb dringt er geen geluid door deze vestingsmuren.

De laatste dagen echter kom ik erachter dat het een eenrichtings ondoordringbaarheid betreft, of dat de buren een hond met buitenaardse gaven hebben. Iedere ochtend rond een uur of zeven begint hij te blaffen tegen elk willekeurig bewegend voorwerp. Dit houdt hij ruim een uur vol en daarna begint zijn rustperiode van 23 uur. Soms nog een willekeurig blafje er tussendoor, maar dan houdt het toch echt op.

Mijn volgende investering in mijn huis zal waarschijnlijk een kruisboog worden om dit monster het zwijgen op te brengen. Een blaffende hond ok, maar een die alleen maar tussen 7 en 8 blaft, die heeft een soort voorprogrammering waar iets fundamenteels fout zit.

6 comments:

Anonymous said...

Misschien is het wel geen hond, maar een wekker die blaft als-ie afgaat. Als er wekkers zijn die moslims oproepen tot gebed, zijn er vast ook wel wekkers die blaffen.

10SC-Star said...

Dan is het wel een zeer geavanceerde wekker, want hij ziet er ook uit als een hond en hij stinkt als een hond

Anonymous said...

Hoe kan dat nou wij hebben daar geen last van gehad

Anonymous said...

Roger moet de wekker uitlaten!

10SC-Star said...

Kan hij dan mooi doen als jullie hier zijn en wij samen al die foto's zitten te bestuderen

Kiki said...

Heb je je ook beseft dat men het misschien toch ook wel zou kunnen horen als jij harde muziek draait? Misschien hebben die mensen daarvoor die hond aangeschaft... ;)

Maar geen nood, ik ben goed met dieren...