Google

Wednesday, June 28, 2006

Uitgeslapen

Gisterenavond nadat ik het merendeel van het Europese werk achter de rug had, nog even naar de black Angus gegaan om onder het genot van een aantal Tiger biertjes een 12 oz rib eye steak weg te werken. Deze ging vergezeld van een knoflookbrood, een gepofte aardappel en warempel ook groente.

Om negen uur weer terug in het hotel, waar ik na nog een aantal telefoontjes gepleegd te hebben, in bed CSI ging kijken. Het was inmiddels negen uur en ik was al ontelbare uren wakker. Plots werd ik wakker van een hotelboy die op mijn deurbel zat te drukken. Ik zag dat de TV nog aan stond, maar dat CSI niet meer gespeeld werd, maar een ander programma. Dat terwijl het inmiddels pas half tien was. Toen de hoteljongen me de krant overhandigde snapte ik dat het inmiddels ochtend was.

Blijkbaar had ik een perfecte nachtrust gehad.

No comments: