Google

Friday, June 16, 2006

Plaaggeest

Had ik net een mooi zakenreisje naar Barcelona gepland, waarvan de meeting op maandag zou plaatsvinden. Dit hield in dat ik een hele zondag te besteden zou hebben in een van de mooiste steden van Europa. En hier zat ik me stiekem toch wel een beetje op te verheugen.

Kreeg ik gisteren een telefoontje van mijn persoonlijke plaaggeesten van de lampenfabriek dat ik op de 29ste Juni in Singapore wordt verwacht om de deal voor de productie voor 2007 te sluiten. Zoals altijd was het geen vraag maar een mededeling.

Dit houdt ook in dat als Nederland vandaag van Ivoorkust wint, dat ik dan de volgende groepswedstrijd Argentiniƫ moet gaan supporten omdat ik anders de kwartfinale ga missen vanwege de vlucht terug naar Hongarije.

1 comment:

Anonymous said...

Das dan een week te laat om er toch nog iets gezelligs van te maken want ik ben morgen t/m Donderdag in Singapore. Jammer maar volgende keer beter.

Groet uit Kuala Lumpur,

Sjerrie