Google

Tuesday, June 27, 2006

Signature club deluxe room

Vanwege het feit dat er iets speciaals aan de gang is op de Thaise ambassade die om de hoek van het Orchard hotel ligt, is het hotel tot de nok toe gevuld. Echter de signature club deluxe room was nog vrij en dit was dan ook de kamer die door de secretaresse van onze lampenfabriek was geboekt.

Omdat ik om half vijf s'ochtends in het hotel arriveerde had ik hier verder geen erg in, totdat ik te horen kreeg dat ik op de zestiende etage logeerde. Er stond me iets bij dat dit voor de hogere bobo's was. Want deze vleugel heeft iets van een prive coktailbar en restaurant voor de netwerkende executives. Toen ik de kamer binnentrad viel mijn mond dan ook een beetje open, want ik was het hoge luxeniveau van het Orchard hotel al gewend, maar dit was dan weer net een trapje hoger.

Volledig ingericht in oud koloniaal Chinese stijl, een kleine woonkamer met comfortabele zitbank, een werkhoek, een prachtig bed en van waaruit de 42" Philips LCD TV te bewonderen is en daar bovenop nog een prachtige badkamer, met een in de muur verwerkte TV, sfeerverlichting en vele geurtjes en zalfjes. Aangezien ik wat huiswerk te doen heb, is dit niet de slechtste omgeving om dit te doen, maar ik heb Celia toch maar gevraagd voor morgen een ietwat minder uitbundig hotel te boeken.

No comments: