Google

Wednesday, June 14, 2006

Brasil

Gisteren naar mijn stamcafé geweest om daar de wedstrijd Brazilië - Kroatië te kijken. Toen ik hier rond 8 uur aankwam viel me op dat de meeste zitplaatsen al gereserveerd waren. In een vlaag van genialiteit besloot ik dan maar alvast een zitplaats voor komende vrijdag te reserveren, maar hiervoor was ik blijkbaar toch echt te vroeg.

Na een tijdje begon het echt vol te stromen en kwam er een man naast me zitten met een Brazilië shirt aan. Deze begon direct tegen me aan te praten en na een tijdje wist ik hem te overtuigen over te gaan in de duitse taal. Het werd een geanimeerd gesprek en na verloop van tijd bood hij ook aan me Hongaarse les te gaan geven. Maar hier moet ik even over nadenken want voor deze taak had ik een bloedmooie Hongaarse vrouw in gedachten.

In ieder geval was het een geslaagde avond. Waar ik nog steeds geshockeerd wordt door de bierprijzen hier. Aan het eind van de avond moest ik voor 4 halve litertjes € 3.55 afrekenen. Daar kan je nog eens een rondje voor geven.

No comments: