Google

Thursday, June 15, 2006

Holland - Magyarul

Gisteren hebben we weer een speciale commercial team meeting gehad. Dit keer hebben we bij een van de heren thuis naar voetbal gekeken en Duitsland weer op een afschuwelijk Duitse manier zien winnen.

De avond was goed verzorgd met pizza en Hoegaarden wit bier. Tussen de twee wedstrijden door, wilde het zoontje (7 jaar oud) geïnspireerd door het WK een wedstrijd Nederland - Hongarije spelen. Aangezien hij er van uit ging dat ik door mijn Nederlandse achtergrond over vergelijkbare capaciteiten als bijvoorbeeld Arjen Robben zou beschikken.

Door zijn geloof in mij, begon ik er zelf stiekem ook een beetje in te geloven, maar de realiteit was keihard! Niet alleen was mijn techniek niet grandioos, alhoewel in zijn ogen behoorlijk acceptabel omdat zijn vader nog slechter was (misschien omdat hij zijn baas niet wilde laten afgaan?), maar ook mijn conditie bleek onder het nulpunt te zijn gedaald. Het wordt dus weer eens tijd om wat actiever te worden.

5 comments:

Kiki said...

haha, klinkt goed. Groetjes vanuit het prachtige Koh Tao, een eilandje van Thailand. Alle wk wedstrijden live te zien op grote schermen :)

x Kiki

Anonymous said...

Betere conditie ? Een dagje swingen rond Aquabest, is vergelijkbaar met 1/2 marathon.

Live is a Disco, enjoy it !!
see you soon.

crofftt said...

Eind van de maand zit ik een paar dagen in Barcelona , hopelijk zijn daar ook wat schermen opgericht.
Niet dat ik veel van voetbal hou maar een wereldbeker is toch altijd gezellig om naar te kijken.
Thailand...zou ik graag eens willen geraken!
Een sprookjesland hé voor de toeristen althans!

Anonymous said...

Hé Mories, misschien helpt het als je de volgende keer je Lothar Matheus pak aantrekt.

Groetjes, Heleen

10SC-Star said...

Hallo Heleen,

Dit soort herinneringen wil ik hier niet terug zien!! By the way het was Nederland - Hongarije en niet Duitsland - Hongarije.