Google

Friday, June 09, 2006

Mories en Szilvi in Nederland

Nou daar is tie dan de eerste langverwachte foto. Misschien kunnen we er een prijsvraag van maken waar deze foto genomen is.


De belangrijkste ervaringen van Szilvi waren de grote ramen die elk Nederlands huis heeft. Alsof we een exhibitionistisch volk zijn, dat er genoeg in stelt dat alle buren zien hoe hun huiskamer eruit ziet en wat ze aan het doen zijn.

Ook de tuincentra, zoals de intratuin hebben een onuitwisbare indruk op haar gemaakt. Ik denk dat ze meer foto's heeft gemaakt van het tuincentrum in Wijlre dan van bijvoorbeeld Valkenburg.

Een ander fenomeen waar ik moeite voor heb moeten doen om het uit te leggen is het vrijgezellenfeest. Al zittend op een terrasje in Valkenburg hebben we legio van deze groepen langs zien komen. Om de lol hier van over te brengen kostte enige moeite.

6 comments:

Anonymous said...

Zeg, had je niet een nog onduidelijkere foto van Szilvi kunnen plaatsen!
Doe mij maar een lekker fles Hongaarse (witte) wijn want de foto is uiteraard genomen in de Heuvelgalerie te Eindhoven :o)

10SC-Star said...

Dat er gezeurd zou worden over deze foto had ik wel verwacht, maar dat jij, een van de weinigen die haar gezien heeft er over zou zeuren vind ik dan toch wel raar.

Maar die fles wijn heb je in ieder geval wel mooi gewonnen.

Anonymous said...

Helemaal mee eens.. Mories dat is toch geen foto....dan kan je net zo goed niets plaatsen.

Wat grappig dat voor ons gewone dingen voor haar zo anders zijn.

Anonymous said...

oeps te gelijk aan het mailen.. ik baal natuurlijk nog steeds dat jullie niet langkwamen voor die allergie tablettten haha

10SC-Star said...

Nou nou, ben eens een beetje blij met enige informatie! Het geeft toch al iets prijs of niet?

Dit weekend ga ik de pinkpop foto's eens verwerken en daar moet er wel een tussen staan die iets duidelijker is

Anonymous said...

Ik denk dat je op de voetgangersbrug in Maastricht een duidelijkere foto van SZilvi hebt genomen