Google

Monday, June 12, 2006

Essentials

Vorige week heb ik om me voor te bereiden op het grote event dat vrijdag van start is gegaan een TV gekocht. Hierdoor is mijn woonkamer op dit moment nogal minimalistisch ingericht. Er staat een TV-meubel, met een TV erop, en een oranje stoel, met een gat in beide armleuningen voor het bier en de afstandsbediening.

Maar door deze opstelling kan ik ongestoord en niet afgeleid door andere zaken in de kamer het WK voetbal volgen.

Op het centrale plein in Dunaföldvár ligt trouwens een leuk café met terras en projectiescherm, waar alle avondwedstrijden te volgen zijn. Jammergenoeg werd hier het Nederlands elftal niet uitgezonden omdat dit te vroeg was? Maar hierdoor heb ik deze wedstrijd wel op mijn oranje stoel kunnen volgen.

Maar vanavond weer naar het café om onder het genot van een Amstel pilsje de wedstrijd van vanavond te volgen

No comments: