Google

Tuesday, June 13, 2006

Muskieto Wargames

Na enkele plaagstoten en een al aangaande koude oorlog van een week, heb ik gisteren de officiële oorlogsverklaring uitgedaan tegen de muggenpopulatie die zich in mijn tuin bevindt.

Dat ik de godsganse dag mezelf zit te jeuken op kantoor, daar is de lol nu echt van af. En om me iedere dag met Autan in te spuiten als ik de tuin in loop, dat begint me ook te vervelen. Dat ik s'avonds in de tuin zit omgeven met anti muggen kaarsen en lampen, dat heeft wel enige charme, maar toen ik gisteren aan de BBQ gestoken werd door drie verschillende muggen, terwijl ik toch echt een ondoordringbaar Autan schild om me heen had, was de druppel die de emmer deed overlopen.

De schuttersputjes en de loopgraven zijn gegraven en ik ben klaar voor de oorlog!

Alleen heb ik een klein probleem, ik heb geen effectieve wapens. Het meest effectieve wapen tot nu toe blijkt gewoon de vlakke hand te zijn. Hiervoor moet ik echter als lokmiddel mijn eigen lichaam inzetten en dit is volgens mij niet de meest geniale strategie. Als iemand ideëen heeft hoe deze oorlog aan te pakken dan zijn deze van harte welkom (en nee Roger, mijn ultieme wapen, zijnde de biologische gassen werkt niet, dit heb ik al geprobeerd).

3 comments:

Anonymous said...

Misschein helpt een "electrische"
vliegenmepper. Zal er een voor je meebrengen. Heb je alleen nu niks aan

10SC-Star said...

De overmacht aan muggen is te groot voor kleinschalige wapens als electronische vliegenmeppers. Ik heb brutere en groteskere oplossingen nodig voor deze angstinboezemende tegenstander

Anonymous said...

Een bus deodorant en een aansteker...
doet wonderen, kijk wel uit welke planten je lief zijn...