Google

Tuesday, April 04, 2006

Verjaardagsles

Aangezien ik gisteren jarig was, ontving ik een hoop telefoontjes. Toen ik met mijn hongaarse les bezig was, kreeg ik eerst vriendelijk op mijn flikker omdat ik mijn huiswerk weer eens niet gemaakt had. Vervolgens bleef mijn telefoon maar overgaan en vooral het gezwets en gezang van Sjerrie gaf haar toch het idee dat er iets aparts aan de hand moest zijn.

En het moet gezegd worden, het is de eerste keer dat het geouwehoer van Sjerrie me zoentjes heeft opgeleverd.

By the way, aangevoegd aan dit berichtje, twee foto's van het huisje, waarvan ik vanavond de eerste aanbetaling ga doen in ruil voor de sleutels.


Het hoofdhuisje, omsloten door de kasteelmuren, met uitzicht op de Donau


In het wit, de schuur en toekomstig gasthuys.

No comments: