Google

Tuesday, April 11, 2006

Spring is coming!

Het weer het afgelopen weekend was geweldig, het zonnetje scheen en de huid heeft alweer de kleur van een kreeft overgenomen. Echter vandaag heeft de regengod wederom toegeslaan.

Iets wat voor alle amateur / vakantiefotografen heel herkenbaar zal zijn is, dat als je per jaar duizenden foto's maakt, er ook wel eens eentje tussenzit die er echt tussenuit springt.

Dit weekend is me dit twee keer overkomen.

Een lantaarnpaal in Eger:



Een ontknoppende boom in het milleniumpark in Eger:


2 comments:

crofftt said...

Een afbeelding plaatsen zou je meer moeten doen.natuurlijk kan je niet van alles een foto presenteren maar het toont wel veel mooier en je kan je er "inbeelden". Dat geeft nog een speciaal tintje aan je avonturen.
Ik zou me wel scheel gelachen hebben mocht je een foto genomen hebben van die mannen in hun trainingpak.

10SC-Star said...

Zoals je kan zien, heb ik sinds kort een nieuwe camera, waardoor de hoeveelheid foto's toeneemt.

Ook van de mannen in de trainingsbroek heb ik er een, maar die moet ik nog even opduikelen