Google

Saturday, April 29, 2006

200

Soms wil je wat schrijven op dit blog en als je er dan aan begint komt er toch iets anders uit het toetsenbord dan oorspronkelijk gepland was. Bij het aanzetten tot een nieuw stukje, kwam ik er namelijk achter dat dit de tweehondertse post is op dit medium.

Om deze 200 posts te bekijken, zijn er ruim 5000 bezoeken geweest. Daarmee wordt ieder stukje dat ik schrijf toch wel zo een 25 keer bekeken. Dit zorgt ervoor dat het mes aan twee kanten snijdt. Aan de ene kant is het leuk om je verhaaltjes op het internet te zetten, maar dan is het toch ook leuk dat ze gelezen worden.

Nu ga ik een lang weekend van Singapore genieten, waar ze ook de eerste Mei vieren en laten we er maar vanuit gaan dat dit vergelijkbare avonturen oplevert als dat ik 30 April in Nederland had kunnen vieren.

2 comments:

Anonymous said...

Proficiat met je 200ste .Ik ben een grote fan van je.

Groetjes Margo

10SC-Star said...

Het is altijd leuk om je fans te herkennen. Dankjewel Margo!