Google

Wednesday, April 19, 2006

Black Angus

Omdat ik nog spierpijn heb in mijn nek en in mijn lage rug van de massage van gisteren, had ik besloten om na het werk me niet verder dan een paar honderd meter van het hotel te begeven.

Schuin tegenover het Orchard Hotel ligt de Orchard Palace, waar op de benedenverdieping enkele interessante terassjes zijn gehuisvest. Een van deze heet de Black Angus en hier kan je een grote variƫteit aan grillproducten krijgen.

Als ik plaatsneem en de kaart bekijk, valt mijn mond open van de combo gerechten. Pakkende voorbeelden zijn een combo van een T-bone steak met een halve spear rib, of een 14 oz steak met een gegrilde zalm. Je moet toch wel een gigantische maaginhoud hebben om twee van deze gerechten naar binnen te werken. En als ik dan om me heen kijk, zie ik wel een aantal mensen die de indruk wekken om deze maaginhoud te hebben. Op de manier waarop ik een pint bier wegwerk, werken zij een pitcher weg. En op de manier waarop ik mijn 10 oz. pepper steak wegwerk, werken zij zonder problemen een combo weg.

Wederom heerlijk gegeten en mijn ogen uitgekeken.

No comments: