Google

Friday, April 28, 2006

Schoonheid

Vandaag zat ik te lunchen met onze toolmaker leverancier, die voor mij ook een letter of invitation had moeten regelen voor het bezoek aan China. Hiervoor had ik een kopie van mijn paspoort moeten sturen.

Hij vertelde vandaag dat een van zijn vrouwelijke collega’s dit gescande kopie had gezien en had gevraagd wie die knappe man op die foto was. Toen vertelde hij dat is nou Mories, onze klant. Vol trots hoorde ik dit verhaal aan, totdat hij verder begon te praten. De volgende vraag was namelijk wanneer deze foto dan eigenlijk genomen was. Toen ik vermelde dat dit twee jaar geleden was, vroeg hij oprecht geshocked, dan ben je in twee jaar tijd wel heel erg oud geworden!

6 comments:

Anonymous said...

Tja, toch de drank, hè!
Vroeg of laat zouden die astronomische hoeveelheden pils die onze spons wekelijks weg weet te tanken zijn tol moeten gaan eisen.

10SC-Star said...

Integendeel Roger, de laatste tijd ga ik niet meer zo vaak met mijn vaste stapganger op stap en daardoor is mijn bierconsumptie behoorlijk afgenomen. Ik denk dat dat de oorzaak moet zijn

Anonymous said...

Hahaha lees je eigen log maar eens door er staat bijna geen stukje in waarin geen alcohol voorkomnt... (ok de bierconsumptie is misschien afgenomen maar de wijnconsumptie....)

Anonymous said...

Oeps zwanger dan krijg je dat.. tikfouten en te snel op enter gedrukt..

Anonymous said...

Ja, dat heb ik nou ook altijd als ik zwanger ben :)

10SC-Star said...

OK ik ga de uitdaging aan om eens wat minder de nadruk op alcohol in mijn stukjes te leggen. Nu heb ik dit commentaar wel vaak genoeg gehoord