Google

Friday, April 14, 2006

Catfight op het werk

Er vind een vreemde catfight plaats op het werk die ervoor zorgt dat er behoorlijk rare constructies nodig zijn om zaken te regelen.

Het begon eigenlijk na mijn auto-ongeluk, waardoor het duidelijk werd voor iedereen dat ik naast de collegiale relatie met Szilvi ook een buitenarbeidsrelatie met haar heb. Mijn auto staat niet voor niets nog steeds als tuinversiering in haar tuin.

Vanaf dat moment werd de toch al stroeve relatie van Szilvi met haar baas nog een beetje stroever. Omdat het tot dan toe Kati was, waarmee ik het meest optrok. Dit bevreemdde me een beetje aangezien Kati toch ook een vriend heeft, waarmee ik trouwens uitstekend overweg kan. Maar tijdens ons recentelijk bezoek aan Nederland gaf de manier waarop ze Hania bejegende toch aan dat ze op de een of andere vage manier problemen heeft met vrouwen die me na staan of dicht in de buurt komen.

Om dan ook samen met Szilvi op vakantie naar Nederland te komen, wat dan eigenlijk de echte coming out is, moest zij eerst vakantie met haar baas regelen, zonder dat er enig verband gevonden kon worden met mijn vakantie, zodat Kati haar in ieder geval vrij zal geven en deze stap is inmiddels gezet en goedgekeurd.

Nu dien ik alleen nog mijn vakantie te regelen.

No comments: