Google

Sunday, April 16, 2006

Paaseten

Om zes uur werd ik wakker zonder wekker en al spoedig waren de andere gezinsleden ook allemaal in een staat van wakkerheid. Na de gebruikelijke inpakperikelen vertrokken Peter en Bep rond een uur of half tien richting Nederland.

Voor mij was het tijd om naar Velence te rijden om afscheid te nemen van Szilvi met een uitgebreid paasontbijt om vervolgens naar mijn collega te rijden die me in ruil voor drie weken auto een rit naar het vliegveld zou bezorgen.

Hij trakteerde me twee uur na het paasontbijt op een uitgebreide paaslunch, met heerlijke rode wijn en Palinka. Vanwege de sfeer en zijn reisverhalen over zijn eerste China reis en zijn pasgeboren kind (twee uur na aankomst van zijn twee weken durende reis naar China, beviel zijn vriendin van een dochter) liep dit uit, dus moest er met haast naar het vliegveld gereden werden, alwaar ik gelukkig de gigantische rij aan de incheckbalie links kon laten liggen. Waardoor ik nu in afwachting van de reis naar Amsterdam genietende van een Leffe blond, mijn weblog een beetje bij kan werken.

2 comments:

Anonymous said...

Leuk dat jullie in juni naar NL komen! Komt er ook een borrel of etentje ofzo in Eindhoven? (zie mezelf met 35 weken of iets in die richting niet in de kroeg staan)
Aangezien juni nog wel even duurt en Gerard dan waarschijnlijk in het buitenland zit willen we best wel nu alvast een foto zien hoor :)

Kiki said...

Ik sluit me helemaal bij Miranda aan!