Google

Thursday, February 22, 2007

Rond de wereld in vijf dagen

Omdat ik alle af te leggen bezoekjes nog net voor de wintersport wilde persen, heb ik een zeer interessant reisschema voor mezelf samengesteld, waarin ik vanaf zondag de volgende steden aandoe: Wenen - Peking - Hong Kong - Guan Dong - Hong Kong - Singapore - Frankfurt - Wenen.
Als ik dan in Wenen aankom is het de parkeerplaats oversteken en direct gaan slapen om dan op zaterdagochtend rustig richting Gerlos te rijden, nog wat inkopen te doen onderweg en dan op een terrasje wachten totdat Coons, De slechte invloed en de piloot verschijnen. Vooral dit laatste element van de trip is het deel waarop ik me met name verheug

3 comments:

Anonymous said...

Dat moet wel goed zijn voor je Airmiles!!!

Kiki said...

...en dat van al je vrienden :-D!!!!

Anonymous said...

zeer interessant, bedankt