Google

Friday, March 02, 2007

Kritiek

Op weg naar het vliegveld van Wenen voor het vertrek van deze reis, kreeg ik van een van mijn vaste lezers nogal kritiek over de inhoud van mijn blog de laatste tijd. Er was te weinig romantiek, liefde en sex, oftewel de boeketreeksfactor ontbrak nogal. Hij (ja het was een hij) zag alleen maar wat feiten weergegeven van mijn dagelijks leven, maar er scheen maar niets wezenlijks te gebeuren. Hierop beloofde ik hem om in ieder geval gedurende mijn Aziƫ reis of het opvolgende ski gebeuren mijn best te doen om bovenstaande kengegevens te beleven, zodat zijn leesplezier in mijn blog weer zou toenemen. En dit heb ik inmiddels al vol verve gedaan

Om mijn plezier in cliffhangers ten toon te spreiden, zal ik de afgelopen week in wat kengetallen weergeven, die ik na mijn vakantie gedetailleerd zal uitwerken:

  • Maandag, Hong Kong, de strategische dag, drie chinesen onder tafel gedronken om de competitie voor de enige aantrekkelijke vrouw van het etablissement uit te schakelen;
  • Dinsdag, Dong Guan, de verzorgende dag, door een leverancier getrakeerd op een orgie van goed voedsel, bier cognac en een afsluitende karaoke;
  • Woensdag, Singapore, avondje dansen met een Russische professor en haar trainee;
  • Donderdag, Singapore, ochtend zwemsessie en romantische avond op clark quai;

Om er geen gehaast pruts boeketreeksje van te maken worden bovenstaande feiten later in zwaar detail uitgewerkt

5 comments:

Anonymous said...

Je hebt het toch wel veilig gedaan, he?

Kiki said...

hahahaha! Dat was ook mijn vraag...

Anonymous said...

Ben Maandag en Dinsdag in Singapore en volgende week in Hong Kong dus als je even wat meer feiten geeft dan kan ik die onderzoeken. Want we willen wel zeker stellen dat het hier authentieke belevenissen betreft en niet uit bier en wijn damp onstegen hersen spinsels!

Anonymous said...

He Gerry,

In Hong Kong valt niet meer veel te onderzoeken, maar in Singapore zou je mijn lieftallige Russische professor tegen het lijf kunnen lopen als je je naar het Peninsula Excelsior hotel begeeft, want dit is waar ze resideert.

Kiki said...

Waar blijven die updates nou?????? Wat nou wintersport? ;-)