Google

Wednesday, February 14, 2007

Verzekering

Deze week kwam er een brief binnen bij mijn bedrijf van de hongaarse verzekeringsmaatschappij. Het betrof een voorval reeds lange tijd gelden gemeld, dat een bewoner van Sarbogard een niet zichtbaar krasje had veroorzaakt op mijn toenmalige auto.

Inmiddels is me een bedrag van 110.000 Huf toegewezen om dit feit te repareren. Het fijne is alleen dat deze auto zich reeds op de schroothoop bevind, omdat ik geprobeerd heb de berm te ontbossen met deze voiture.

De snack is nu alleen dat dit geld alleen overgemaakt kan worden naar een Hongaarse rekening, of dat het persoonlijk opgehaald moet worden gedurende werktijden op het kantoor in Budapest. Dit wordt weer een fijn gevecht tegen de Hongaarse bureaucratie.

4 comments:

Kiki said...

Happy Valentine's Day neefje! Snel weer eens bijpraten? Liefs Kiki

Anonymous said...

Voor jou hetzelfde Kiek. Ik zal je deze week wel weer eens bellen om lekker bij te kletsen

Kiki said...

Mories! Sorry, was gisteren in het theater, zag dat ik je oproep gemist had.... Vanavond ff bellen? XXX

Anonymous said...

Ach, dan geef je de Hongaarse democratie toch 10.000 Huf om eea "in goede banen te leiden"... Heb je zelf toch nog een ton over voor een reparatie die je toch nooit meer gaat uitvoeren -> Mories Ház :-)