Google

Friday, February 16, 2007

Tégla

Woensdag avond was ik op bezoek bij mijn aannemer om hem een nieuw pakketje geld te overhandigen om bouwmaterialen aan te schaffen. Hij was op het internet aan het speuren om de bakstenen te vinden waarmee hij mijn muren wilde opmetselen.

Deze muur gaat dus opgemetseld worden uit stenen van het begin van de vorige eeuw, waarbij er een aantal voorzien zijn van een logo, variërend van het schild van Hongarije tot een originele hamer en sikkel uit de wat minder florisante geschiedenis. Het is leuk te zien dat deze aannemer zo enthousiast is om het huis op te bouwen naar oud Hongaars model.

2 comments:

Anonymous said...

Ik moet sowieso zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de werkzaamheden die de aannemer in kwestie reeds uitgevoerd heeft. Volgens mij doet ie het redelijk snel (iig sneller dan jij in de Brugmanstraat) en erg netjes... Heeft waarschijnlijk ook te maken met het pak geld dat je ´m geeft :)

Anonymous said...

He he nou niet gaan katten he!!
Maar zoals altijd in een kapitalistische samenleving kan geld voor een hele grote motivatie zorgen.