Google

Monday, February 12, 2007

Who the fuck is ....

Dit weekend had ik op vrijdag echt helemaal niets te doen en ik besloot eens naar "Dancing on Ice" te kijken. Ik weet dat ik me kwetsbaar opstel door dit wereldkundig te maken, maar dit moet me toch van het hart.

Wat me opviel was dat er een keur van B, C en D artiesten acte de presence gaven. Er was echter een persoon die op geen enkele manier een lichtje bij me deed branden. Who the fuck is Jan Postulaat ?? Ik zag daar een hark, over het ijs zwieren in de stijl van een houten plank. Zoals ik begrepen had, zijn er al enkele ronden achter de rug en ik was dan ook verbaasd dat iemand met de elegantie van een Olifant nog steeds in het programma zat. Na alle paren gezien te hebben moest ik toch de conclusie trekken dat deze nobody er negatief met kop en schouders boven uit stak. De vraag was dus alleen nog wie zou de tweede afvaller worden?

Echter na de stemronde van het Nederlandse publiek werd deze nitwit in de competitie gehouden. Kijkend naar zijn schaatskwaliteiten was dit niet de eerste keer dat dit gebeurde. Het resultaat was dat twee van de beste koppels in de skate off stonden. Dit gebeurde zonder enige noemenswaardige vorm van protest. Het belachelijke stemgedrag werd zonder enig vraagteken gewoon geaccepteerd.

Mijn vraag aan jullie is; wie is Jan P en wat heeft hij gedaan om zo idolaat door het Nederlandse publiek te worden ondersteund.

Als ik dan toch vragen aan het stellen ben, wie is de irritantie Marc Marie Huijbrechts, die alle enigszins interessante interviews met zijn aan een IQ van 10 grenzende intellegente vragen interumpeert en ondermijnd. Wat heeft deze vent gedaan om zijn sporen te verdiende en de Nederlandse publieke TV zo te verzieken?

Even een positieve noot tot slot. Op Mories House zijn er weer nieuwe foto's gepubliceerd.

3 comments:

Anonymous said...

Ondanks je initiële bedenkingen over het programma, merk ik uit je commentaar dat het je toch behoorlijk heeft aangegrepen. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat 'Dancing on Ice' er weer een echte fan bij heeft gekregen.
Om je vraag over Jan P. te beantwoorden. Ik kende de beste man ook niet dus ik heb even voor je geGoogled: hij schijnt een van de juryleden te zijn geweest van het eveneens belabberde programma 'Dancing with the Stars'.
Wat Marc Marie betreft, da's een cabaretier bekend van o.a. 'Dit was het Nieuws' en 'De Wereld draait door'. Ik vind hem overigens wel te pruimen.
Tot uw dienst!

Anonymous said...

OK dank je voor de feedback, maar hoe kan deze loser zo een bekendheid verkrijgen dat hij al deze sms-jes vergaard?

Anonymous said...

Ik denk dat hij voor een fortuin sms bundels gekocht heeft, kan haast niet anders (ja ook wij hebben wel eens iets van zijn schaatsprestaties gezien)