Google

Monday, September 18, 2006

Sunday (3)

Na het heerlijke eten, besloten we wederom op zoek te gaan naar de Irish pub. Ik had inmiddels met mijn klant gesproken en hij had me uitgelegd waar hij ongeveer moest liggen. Ondanks dat deden we er toch nog een behoorlijke tijd over om hem te vinden. Vele mensen heb ik hiervoor de weg moeten vragen.

Toen we hier uiteindelijk arriveerden, zat het terras nog wel behoorlijk vol, maar de binnenkant van de tent was leeg. Dus we besloten al snel dat dit maar een tussenstation zou zijn. Op het terras zaten drie groepen mensen en een ervan was een grote groep engelsen die zo bezopen als ik weet niet was waren. Er zat een flinke vrouw tussen met half ontblote rug, waar door de verschillende vetformaties, drie putjes in te zien waren, die het aangezicht niet versmakelijkden.

Na het drinken van een Guiness voor enkelen en een pilsje voor velen, gingen we op weg naar een van de twee ge-adviseerde plekken. Dit was een grote tuin naast een beroemd termaal bad, waar een DJ was aan het draaien, maar waar jammergenoeg niet al te veel gasten te zien waren. We konden ons echter voorstellen dat het hier op een zaterdag behoorlijk leuk kon zijn. Het uur U naderde al, het was bijna twaalf uur. Ook hier dronken we een pilsje en toen Sje naar de Wc was, besloot ik op een rondje Vilmos te trakteren om zijn aanstaande verjaardag in te gaan drinken.

No comments: