Google

Friday, September 15, 2006

Zondag (2)

Na dit pilsje gingen we op weg naar het park, alwaar we wederom deze gekke mensen in hun sportieve outfit de finishlijn zagen passeren. Nog enkele foto's gemaakt om verder te gaan met de tocht richting Buda. De metrolijn hadden we inmiddels al veelvuldig gebruikt en de OV kaart begon steeds meer zijn geld op te leveren. Via het parlementsgebouw op weg naar het kasteel, alwaar we na een culturele rondtocht vonden dat het tijd werd om onze inwendige mens eens goed te gaan trakteren met wat lokaal voedsel.

Sje en Roy trakteerden zichzelf op gebakken ganzenlever en ik trakteerde me op eendenborst. Deze geweldige assemblage werd vergezeld door een heerlijke fles Rosé en onze ober was eigenlijk een bartender en had daardoor ook een goede babbel. Na de blamage van gisteren wilde we nog een keer proberen om een tip voor een leuke tent te vragen en zonder veel moeite wist hij twee (niet striptenten) te produceren die de moeite waard waren voor een nachtelijk bezoek.

8 comments:

Anonymous said...

Je bent jullie YMCA dansje vergeten!
Ik heb 'm maar even geupload naar Hyves, is dat tenminste ook ergens goed voor...

http://royzboyz.hyves.nl/album/6429119/Everyone/CgSi/photos/29583254/0/y0JD/

Anonymous said...

Oeps, de link is blijkbaar te lang. Volgende 2 links achter elkaar plakken ajb...

http://royzboyz.hyves.nl/album/6429119/Everyone/
CgSi/photos/29583254/0/y0JD/

10SC-Star said...

Dank je Roy voor deze geweldige toevoeging aan mijn Blog!

Anonymous said...

Ook erg bedankt namens mij Roy! Grmbl ):(

Anonymous said...

Heej, ik herinner mij zojuist dat ik jou bij aankomst een envelop heb overhandigd, waarvan je ons nog steeds de inhoud niet hebt medegedeeld! Was het inderdaad zo dat het CJIB je mist? :-)

Anonymous said...

hahaha geweldig filmpje

Hoe is he trouwens met het tafelvoetbal meisje? en de internetdate dame?

Ik dacht dat Roy en Roger je gingen helpen een vrouw te vinden maar buiten de 50+er die gecharmeerd was van Roger lees ik uberhaupt niets over de dames daar...

Anonymous said...

Erg grappig filmpje! Ik zie Roger wel als indiaan; Mories politie-agent?

10SC-Star said...

Geduld Miranda, geduld. De verhalen over mooie vrouwen moeten nog komen