Google

Wednesday, January 18, 2006

Quest voor de banane bon bon

Na mijn vorige bezoek aan België had ik een doosje bon bons meegebracht, die we s'avonds onder het genot van een kopje koffie hadden aangebroken. Ik kwam hierbij een bon bon met bananevulling tegen. Dit merkte ik natuurlijk pas op het moment dat hij zich al volledig in mijn mond bevond.

Toen ik dit opmerkte in de vorm van Hmmm een banane bon bon, werden er jaloerse blikken mijn kant opgestuurd, aangezien er meerdere liefhebbers van banaan aan de keukentafel zaten. Om haar teleurstelling te verminderen, hebben we het resterende doosje omgekeerd, op zoek naar meerdere exemplaren. Echter zonder resultaat.

Mijn reis naar Brugge van de komende drie dagen zal dan ook in het teken staan van de zoektocht naar een bon bon met banane vulling.

4 comments:

Anonymous said...

In België hebben we geen bon bon's, enkel pralines! En pralines vullen met bananen is barbaars, zou bestraft moeten worden.

Ronny

Kiki said...

Geef mij maar van die zeevruchten pralines... mmmm!

10SC-Star said...

Oeps Ronny,

Sorry voor mijn onwetendheid. Ik zag dat je de Wilhelmina pepermuntjes wel lekker had gevonden, maar wat vond je van het bruisende nachtleven van Sárbogárd?

Anonymous said...

Ik maak nog meer plezier als ik met mijn schoonmoeder op stap ga. Ik heb op een avond het "stadscentrum" opgezocht. Ik moet er gweest zijn, maar heb het niet opgemerkt. Wat een contrast met Suzhou! Ik snap niet hoe jij het daar vol houdt? Dat moet toch wel een hele speciale reden hebben....

Ronny