Google

Wednesday, June 06, 2007

Ziekenhuis

Na een gezellig weekend waarin gewerkt werd om het huis op orde maken zijn er slachtoffers gevallen. Gabriella had op maandag een vrije dag, omdat de klassen met examenkandidaten geen lessen meer behoeven. Vanwege de gezelligheid besloten we dat ze nog een dagje extra bij mij thuis zou vertoeven.

Dus op maandag ochtend op naar het werk, haar in mijn casa achterlatend. Na een dagje werken op naar huis om te kijken of het huis niet was leeggeroofd. In tegendeel. In plaats van een leeg huis stond het eten op het vuur toen ik thuiskwam en werd ik hartstochtelijk verwelkomd bij thuiskomst. Ik moet heel lang in mijn geheugen graven om dit soort thuiskomsten te herinneren. Echter na het eten voelde ze zich een beetje ziek, zwak en misselijk afgemaakt met een toefje koorts, wat voldoende reden was om zich ziek te melden voor de volgende schooldag.

Gisteren bij thuiskomst dus voor verpleger gespeeld. Tijdens haar dagprogramma had ze al vergeefs al mijn 1200 satelietzenders afgescand op zoek naar een Hongaarse zender, maar helaas pindakaas. Dus toen ik thuis kwam, stond een eighties muziekzender op, waar op dat moment een clip van modern talking werd getoond. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte toen ik de outift van deze mensen zag, gecombineerd met hun heel slecht playbacken gaf het een soort cultgevoel. Ik denk dat de leden van Modern Talking zelfmoord plegen na het wederzien van deze beschamende vertoning. De aversie van hun jeugdig enthousiasme zal groot zijn.

Na het preparen van een gezondheidsdiner, werd de deken naar de woonkamer gehaald en heb ik mijn hongaarse kennis nog vergroot door een DVD in het hongaars met engelse ondertiteling op te zetten. Daarna heb ik gedurende de gehele warme zomernacht een kacheltje naast me in bed gehad.

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha... Dus zo krijg jij je vrouwen in het bed! Gewoon wat extra ingredientjes in het eten waardoor ze zich niet zo lekker meer voelen...

Anonymous said...

Wie niet knap is moet slim zijn ;)