Google

Thursday, June 14, 2007

Bezorgdheid

Gisterenavond terwijl ik bij mijn lief thuis stond te wachten totdat ze haar schoonheidsvergrotende werkzaamheden had afgerond ging mijn telefoon. Het was een van mijn rondreizende vrienden, lid van het voormalige Feif.

Er was bezorgdheid in zijn stem te horen. Hij had al de conclusie getrokken dat de laatste letter van het theorema inmiddels was bereikt. De laatste der Mohikanen, de laatste vrijgezel in de club van vrienden dreigt zijn status te verliezen.

Wat gaat er nu worden van al die vrijgezel gerelateerde avonturen, waarover met andere vrienden geroddeld kan worden. Staat deze blog straks vol van verhalen over romantische wandelingen langs een meer, of over de wandeling achter de kinderwagen door het centrum van een stad op zoek naar babyspulletjes? Dat is voor jullie een vraag en voor mij ook.

In ieder geval is de eerste vakantie een feit en deze zal in Nederland plaatsvinden. Hierover volgen nog meer details, zodat we elkaar in ieder geval weer eens een keer kunnen treffen

5 comments:

Anonymous said...

Wat?! Wat is er gebeurd? Aaargh! Betekent dit dat ik mijn vlucht naar Hongarije maar beter kan annuleren? Ik kom immers niet voor de mooie natuur! Ik wil feesten, ik wil jagen, ik wil foute dingen doen! En dat kan nu niet meer?! Sje, zeg er wat van!

Anonymous said...

He DSI, je kan je naam toch wel eer aan doen. In het weekend dat jullie hier zijn, is mijn lief afwezig. En je kent het spreekwoord wel he? Als de kat van huis is...

Kiki said...

Grote mond, maar ondertussen...

Anonymous said...

Nou ik moet zeggen Kiek, dat ik me niet door mijn lief belemmerd voel om eens lekker op stap te gaan met mijn maatjes. Dus misschien is het spreekwoord een beetje hol, maar feit blijft dat de slechte invloed zich geen zorgen hoeft te maken

Anonymous said...

Hoi Mories,
Ik lees bij jou ook nog wel eens hoor. Had al zitten gniffelen bij dit blogje. Het kan soms snel gaan kan ik je melden ;)
Laat je verrassen!