Google

Friday, June 08, 2007

Inspiratieloos

Het gaat even niet zo goed met de inspiratie om deze blog met interessante verhalen te vullen.

Nou kan ik misschien vertellen over de aankomst van mijn gasten gisteren en wat ze van de vorderingen van het huisje vonden. Dat het mijn moeder opviel dat er een vrouwenhand in het huis haar sporen had achtergelaten.

Misschien kan ik vertellen over de nachtelijke shoppartij op Woensdag die ik deed nadat ik Gabi thuis had gebracht om er op de valreep voor te zorgen dat er voldoende kwaliteitswijn, een radio en wat meubilair in het gasthuis voorhanden was.

Maar ik kan hier op dit moment geen interessant verhaal van in mekaar zetten. Misschien volgende week beter, als ik weer een reisje naar Brugge achter de rug heb, middels een vlucht op het middeleeuwse Charleroi

1 comment:

Anonymous said...

Kom op Maurice, je kan het :)
Als je geshop niet interessant gnoeg is naar jouw idee
vertel dan wanneer je Gabi mee naar Nederland neemt of zet wat gezellige foto's van jullie samen op deze blog.