Google

Friday, June 22, 2007

Klini clown

Na vanochtend was het dan eindelijk zover na een onwelvoeglijk verblijf van een week, mocht mijn hercegnö eindelijk het ziekenhuis verlaten. Vanwege het feit dat ik bij mijn dagelijkse bezoeken voor een overmaat aan glimlachen kon zorgen heb ik inmiddels de bijnaam "de healing clown" mogen ontvangen.

Vanochtend stond ik naast het bed van het hospitaal toen rond 8 uur zoals iedere dag het doktorsbezoek plaatsvond met het verlossende oordeel. Dit houdt in dat er een groep van zes doktoren en vier verpleegsters elke kamer afgaat om per bed te beoordelen wat de situatie is. Bij het bed van Gabi meldden ze dat ze na de verbandwissel het hospitaal mocht verlaten.
Maar eerst moest er betaald worden. Dus gingen we met haar armbandje en haar vrijlaatpapieren naar de kassa vier verdiepingen lager. Hier moesten we het duizelingwekkende bedrag van 2100 huf (€ 8,40) betalen voor een verblijf van een week in dit prachtige resort.

Met het betalingsbewijs moesten we vervolgens weer terug naar de dokter, die vervolgens dit aftekende, zodat we twee verdiepingen hoger het vrijlatingsbewijs konden halen.

No comments: