Google

Wednesday, May 23, 2007

Vuilnis

Zoals als gewoonlijk wordt de vuilnis op dinsdag huis aan huis opgehaald in Dunaföldvár. Normaliter zet ik de vuilnis buiten zo vlak voordat ik naar mijn werk vertrek, wat normaliter rond een uur of half acht is.
Gisteren had ik de wekker al een keertje of drie gesnoozed, toen ik het onmiskenbare geluid van een vuilnistruck buiten op straat hoorde. Het was nog geen zeven uur s'ochtends. Ik besloot in mijn boxershort naar buiten te springen om mijn vuilcontainer aan te bieden aangezien het geen prettige luchtjes zou veroorzaken om dit gedeeltelijk organisch afval nog langer in de open zon te laten staan.
Toen ik in mijn deep sleep verschijning buiten het huis stapte, stond de vuilniswagen pontificaal voor mijn deur en wist ik een behoorlijke glimlach op het gezicht van de vuilnismannen te toveren. Met plezier namen ze mijn container aan en werd deze geleegd

No comments: