Google

Friday, May 25, 2007

Pünkösd

Eindelijk weer eens een lang weekend! Jammer genoeg worden we in Hongarije ietwat minder verwend dan in Nederland met betrekking tot lange weekenden, maar dit is er zowaar een.

Nog een uurtje of wat werken en dan met de kocsi op weg naar mijn baratnö om dan samen te füszni. Om daarna te alodni. Dan s'ochtends nog een nagy puszi om vervolgens naar de bruiloft van een van mijn medewerkers te gaan. Hij heeft al een hotelkamer voor me gereserveerd. En aangezien hij bij de organisatie van de bruiloft er nog vanuit ging dat ik vrijgezel zou zijn, heeft zijn toekomstige vrouw een tafelsetting geregeld die een hoop potentie zou moeten bieden. Ik ben benieuwd wat ze voor mij in gedachten hadden. Ik zal me pontificaal in het feestgedruis storten aldaar.

Dan op zondagochtend waarschijnlijk met een lichte kater weer in de kocsi om de baratnö weer op te halen en een beetje in de kert te dolgozunken.

Jó hétvéget!

No comments: