Google

Saturday, May 05, 2007

Chinese hotelbar

Aangezien ik gisterenavond nog moest werken, besloot ik de uitnodiging voor een avondje karaoke bar af te slaan. In plaats daarvan heb ik me na een goed diner op mijn hotelkamer teruggetrokken om nog wat werk uit te sturen. Toen ik hiermee klaar was, besloot ik nog even voor de gezelligheid in de hotelbar een pilsje te gaan drinken.

De bar was gevuld met in totaal zes mensen, waarvan er vijf personeel waren. Ik was de zesde persoon. Ik trok me hier verder niets van aan. Gelukkig had ik een boek meegenomen, waardoor ik me toch nog wel kon entertainen. Na korte tijd was mijn flesje bier leeg. Ondanks het feit dat ik een vijf op een bediening had, viel het niemand op dat mijn flesje leeg was. Ik moest dus aandacht gaan trekken om niet uit te drogen.

Na het tweede flesje besloot ik me weer terug te trekken op mijn hotelkamer, waar het bier uit de minibar goedkoper was en de service een stuk sneller.

No comments: