Google

Friday, April 27, 2007

Laaang weekend

Heerlijk een lang weekend voor de boeg. Nog zeven uurtjes werken en dan staan er vier heerlijke vrije dagen in het vooruitzicht, waarna ik op woensdag met het vliegtuig onze hoofdstad weer mag bezoeken als transithaven naar mijn favoriete "vakantiebestemming".
Ben je toevallig nog in Hong Kong in het weekend van 5 mei Gerry?

Straks in de Kocsi naar Székesfehérvár om wat aangenaam gezelschap op te halen en dan zien we wel wat het weekend allemaal in petto heeft. De weersvooruitzichten zijn gunstig en misschien is het wel een idee om in het pittoreske Dunaföldvár ons nationaal koninginnedag feest te organiseren.

Maar een dagje zonnen in de tuin zou ook een goed alternatief kunnen zijn

6 comments:

Anonymous said...

Strak plan Mories, kun je eindelijk eens wat aan die reflecterende sneeuwwitte benen van je doen :)
Mijn weekend ziet er overigens als volgt uit:
Zaterdag: Eindhoven, terras, witbiertjes!
Zondag: Montfoort, tuin, witbiertjes!
Maandag: Utrecht, terras, witbiertjes!

Anonymous said...

Wat een mooi gevarieerd programma Sje!

Sjapo, heb je zeker lang over moeten nadenken he?

Anonymous said...

Hey Morries,

Ik misbruik je blog even :

zaterdag 1 sept aankomst
dinsdag 4 sept zuruck
2 personen

of een week later.

We komen echt !!!!!!!


Extrema ==> 21 JULI, zal ik kaartjes voor je kopen (en hoeveel) ????

PiGi

Anonymous said...

Vertrek op Zondag 6 mei vanuit AMS naar SIN dus als je even langskomt dan is dat vast gezellig. Ben er t/m donderdag 10 mei en dan door naar KL. See ya.

Gerry

10SC-Star said...

He PiGi,

Erg leuk dat je komt! Ik prefereer echter een week later, omdat ik vlak van tevoren met de Sje naar de US of A ga en we weten nog niet exact wanneer.

Ik zal zorgen dat jullie van alle luxe voorzien worden

10SC-Star said...

Wat betreft Extrema, daar kom ik snel op terug. Andere lezers ook geïnteresseerd?