Google

Thursday, April 05, 2007

Mr. Boomba

Ik hoop dat ik de naam van mijn nieuwe idool correct schrijf. Maar zijn optreden tijdens de après ski in Gerlos heeft een gigantische indruk op me achtergelaten. Ik zal kijken of ik een filmpje van zijn prachtige optreden hier kan achterlaten.

In ieder geval misten de verhalen van de wintersport hier, maar het is in het kort samen te vatten. Goed skieën, goed eten en uitbundig après skien. Om een goede samenvatting te maken heb ik een videosamenvatting gemaakt. Hierin zijn de volgende klassiekers te zien:

  • De heerlijke yoghurt;



  • Geinspireerd koken door de slechte invloed;



  • Dronkemansdiscussie;



  • Boomba.



Zodra ik doorheb hoe het precies werkt, zal ik de snelkoppeling maken. Tot dan nog even geduld om deze juweeltjes te kunnen bekijken.

1 comment:

Anonymous said...

Hey Mories,

Geniale discussie tusen heer Roy P. en jezelf. Ben alleen benieuwd naar de testfase van de hypothese ;)

Anyway, kom vrijdag naar Budapest dus ik probeer je wel even te bellen deze week.

Cheers,

Wookiee