Google

Wednesday, April 18, 2007

Date

Nu mijn gasten het land hebben verlaten, zijn de weekenden wederom leeg en moet er dus een invulling gevonden worden om dit weekend te vullen. Daarnaast gaat de speurtocht naar een leuke stoelvulling voor het jaardagenweekend onverminderd door, dus waarom niet deze beiden te combineren.

Gedurende de laatste weken was er zowiezo al een jonge vrouw die bij mij een bovengemiddelde aandacht wist los te trekken en deze aandacht begint op dit moment naar aan klimax toe te werken. De welterusten boodschappen die ik iedere avond mag ontvangen alvorens het bedje op te zoeken laten me met een glimlach inslapen en komende zondag zal ik de engels leraras uit Székesfehérvár voor de eerste maal live aan mijn charmes mogen onderwerpen.

Haar schrijfstijl is leuk en haar humor is pittig. Eens kijken of de werkelijkheid in de buurt komt van de uitstraling die ze op haar foto's tentoonspreid.

Ik hou jullie op de hoogte

Update, op duidelijk aandringen van de slechte invloed:

6 comments:

Anonymous said...

Foto´s? Je hebt foto´s?!

Waarom staan deze niet gepost?!

Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: wij willen foto´s!

Anonymous said...

Nou vooruit DSI, ik was stiekem al op jouw uitroep aan het wachten

Anonymous said...

Goedgekeurd!

Anonymous said...

Mooi zeg, ik zal het doorzeggen dat een van mijn vrienden met de bijnaam de slechte invloed haar heeft goedgekeurt.

Anonymous said...

MR 10SC,

Ik ben zeer onder de indruk van hetgeen de foto weergeeft. Was dit toevallig een voorbijgangster die bereid was te poseren ?

PiGi

10SC-Star said...

Mr PG,

Ik heb hier harde Huf's voor op tafel moeten leggen om deze foto te mogen maken. Jammer dat ik doorzien ben!