Google

Monday, April 23, 2007

Date (follow up)

Een wekker had ik op zondag niet nodig vanwege de jetlag. Om zeven uur s'ochtends stond ik buiten de auto al te wassen omdat ik Gabriella had gemeld dat mijn auto zwart was en ik was bang dat ze het grijze ongewassen gevaarte niet zou herkennen.

Na het wassen van de auto hield me met enkele andere huishoudelijke klusjes bezig om mijn gedachten aan de date uit te bannen en zo redelijk relaxted te blijven. De bedoeling was haar thuis op te halen en vervolgens een romantisch dagje Dunaföldvár te doen, waarna ik haar terug naar Székesfehérvár te brengen.

Om elf uur stapte ik in de auto en informeerde ik haar per telefoon dat ik onderweg was en dat ze met haar mooi makende voorbereidingen mocht beginnen. Toen ik bij haar huis arriveerde zag ik dat ze goed haar best had gedaan en dat de foto's die ze me gestuurd had niet met de Adobe photoshop waren gemanipuleerd. Tijdens de welkomsknuffel en zoen viel de spanning er gelijk van af en toen ik haar de kleurrijke geurende knop op een groene stengel overhandigde was het ijs helemaal gebroken.

Tijdens de drie kwartier durende autorit hadden we het heel gezellig. Onderweg nog een tussenstop in Dunaújváros gemaakt om boodschappen te doen om gezamenlijk te koken. Dit alles was erg gezellig en het eten was ook perfect. Tijdens het eten stelde ze voor om van muziek te veranderen en ze was voorbereid en stopte haar CD in mijn DVD speler. Het was niet de muziek die ik voor ogen had om tijdens een diner te beluisteren, maar dat mocht de pret niet drukken. Toen we net klaar waren met eten en aan de espresso zaten veranderde de toon van de muziek compleet en werd ik in mijn eigen huis ten dans gevraagd. Vanaf dat moment ontwikkelde de sfeer zich in een goede richting en na een zeer prettige avond, vol van romantiek, bracht ik haar als een echte gentleman betaamt naar huis.

Wordt later deze week vervolgd.

7 comments:

Anonymous said...

Heeft de date ook een naam? En wat was de muziekkeuze tijdens het diner dan? Rammstein?

Anonymous said...

"de kleurrijke geurende knop op een groene stengel"! Gadverdamme Deuss, je moet je toch echt wat vaker gaan douchen :)

10SC-Star said...

Roy, je begrijpend lezen vaardigheden zijn niet al te hoog, haar naam staat in de tekst vermeld, maar speciaal voor jou een kleine herhaling:
Gabriella

En Sje, ik heb het hier over een bloemetje natuurlijk, jij extreem perverse geest!!!!

Anonymous said...

Nou nou nou, moet dat nu weer zo? Je kunt iedereen wel gemeld hebben dat je auto zwart is, nergens staat dat Gabriella ook je date is. Dat moet ik dan maar ruiken of wat?!

10SC-Star said...

Ik ging uit van je uitzonderlijke deductie talenten

Anonymous said...

Peters heeft maar 1 uitzonderlijk talent en dat is het talent om zweedse driesterren puzzels te maken terwijl hij omringd is door zijn eigen toxische dampen.

Anonymous said...

Kijk, tenminste 1 iemand die mij op mijn vaardigheden weet te schatten!