Google

Wednesday, April 25, 2007

Theorema

Heren van het voormalige Feif,

Gaarne ontvang ik van jullie zijde de hulp in het herdefiniëren van het theorema, aangezien ik de opgestelde regels ben kwijtgeraakt. Volgens mijn herinnering bevind ik me nu op het R niveau en zal vanavond de E gescoord worden (hiervan ben ik niet geheel zeker). Mijn grote onzekerheid is de opvolgende letters. Is de T in zicht het komend weekend of heb ik hier mee geduld voor nodig? Dus aub een beetje hulp.

By the way voor de geinteresseerden in het gasthuis, het interieur is klaar. Hiervan zijn enkele foto's bijgevoegd. Nu alleen het exterieur nog

3 comments:

Anonymous said...

Beste Vaaghals,

Met de nadruk op de V !

Niet zo onzeker en verdubbel de V, dan weet je na 't weekend zeker meer (en wij ook).

Wanneer is het huiske nog beschikbaar ?

PiGi

10SC-Star said...

He P,

Bedankt voor de geweldige tip! Wanneer is extrema trouwens ook al weer.

Wat betreft het huisje het is de komende tijd twee keer gereserveerd, maar de voor de rest is het nog vrij dus stel maar een datum voor.

Anonymous said...

Ik kan uit je verhalen niet afleiden dat er een R-tje gescoord is. Tenminste, als ik me nog goed kan herinneren wat een R-tje was. Anyway, dit lijkt me typisch iets om weer eens op een avond stappen met "Feif" te her-definieren.