Google

Monday, April 23, 2007

Incassobureau de Sjé

Ok Ok Roger, ik zal de rekening uiterlijk morgen opstellen! Sorry sorry sorry!

Maar ik moet zeggen dat de sancties die jij uitvoert sancties zijn die je je ergste vijand nog niet aandoet.

Het was nog een mooi opgezette val ook nog. Een van onze vrienden naar Hongarije sturen onder het mom van een huwelijk. Een afspraak regelen om gezellig een pilsje of kopje koffie te drinken, maar er niet bij vermelden dat er meer dan 10 Mexicaanse kakelende kippen bij zijn, die de hele middag schreeuwen om aandacht, foto's willen maken en souveniers winkels willen bekijken.

Ik heb voor de poorten van de hel gestaan en naar binnen kunnen kijken!

Bedankt Sjé

2 comments:

Anonymous said...

Harhar,

Dat zal je leren om te messen met Incassoburo 'Sjeke is Link'.
De volgende keer stuur ik een club op jacht zijnde hopeloze vrijgezelle dames formaat Zwijntje met snor op je af.
Mijn complimenten nog aan de laatste der Wookies.

Anonymous said...

Hehe, al weer vergeten. Nu begrijp je waarom vakanties naar Mexico bij mij al helemaal niet zo populair zijn :)