Google

Wednesday, January 17, 2007

Gegoogled

Enkele weken geleden meldde ik nog trots op het google verhaal van onze lieftallige Kiek, dat mij dit niet zou overkomen omdat ik me had ingedekt door aangepaste namen te gebruiken, geen bedrijven te benoemen en wat zo niet meer zij.

Echter vorige week zag ik in mijn bezoekersanalyse programma dat ik op een dag honderdveertig paginaviews had gehad. Op een normale doorsnee dag ligt dit tussen de dertig en de veertig dit was dus iets uitzonderlijks. Nieuwsgierig naar dit fenomeen ging ik dieper de research in om te onderzoeken waar deze bezoeker vandaan kwam. Aangezien ik de providers en de locatie hiervan kan terughalen, wist ik te achterhalen dat de bezoeker die honderd en elf pagina's had bezocht uit Bratislava kwam.

Het bleek mijn voormalig vriendinnetje te zijn. Vlak voor de kerst had ik definitief de knoop doorgehakt en een einde aan onze verhouding gemaakt en blijkbaar had ze tussen kerst en nieuw wat tijd over om op mijn naam te gaan googlen en zo heeft ze de website gevonden. Sindsdien heb ik haar nog gesproken en ze was lichtelijk teleurgesteld dat ze maar een engelstalig verhaal heeft gevonden voor de rest was haar kennis van de Nederlandse taal niet helemaal toereikend.

3 comments:

Kiki said...

Hahahaha! En jij blij dat je er maar 1 engelstalig artikel op had gezet, want als ze had kunnen lezen over haar exit en al je andere escapades... ;-)

Wanneer kom je aan vrijdag?

10SC-Star said...

Hmm ze maakt zich onze taal eigen, dus ik weet niet zo zeker of de duistere waarheden verborgen kunnen blijven.

Ik arriveer om 19.45 op Schiphol

Kiki said...

Mooi. We moeten nog bepalen of we diezelfde avond nog doorrijden naar Limburg, zo niet, dan stel ik voor met z'n tweetjes ergens wat te gaan drinken en bij te praten! Idee?