Google

Tuesday, November 28, 2006

Praag

Na een positieve meeting bij een klant in de nabijheid van Praag besloot ik dat het beter was om een vrijdagavond Praag mee te maken dan terug te reizen naar Hongarije. De klant boekte een hotel in hartje centrum en na een speurtocht om met de auto bij het hotel te komen, kon de avond los gaan.

Als voorbereiding aan de receptioniste gevraagd waar de leukere kroegen en de betere restaurants waren. Helaas bleek achteraf dat ze hier niet al te veel verstand van had, het was dus voornamelijk rondzwerven om zelf deze plekken te vinden. De zoektocht naar een restaurant was niet al te moeilijk en hier heb ik de innerlijke Mories dan ook flink kunnen verwennen. De zoektocht naar een leuke bar daarentegen was behoorlijk gecompliceerd. Tijdens deze zoektocht werd ik ook nog behoorlijk regelmatig lastig gevallen door zwarte medemensen die me vage "karaoke bars" of "cabaret clubs" in wilde praten. Uiteindelijk vond ik op eigen kracht een kroegje waar in de kelder een eighties party aan de gang was. Een eetje jammer van de stag party die er ook plaats had, maar al met al een amusante avond gehad.

No comments: